IMS logo - klik for at gå til forsiden

ims personale

Opret personalesager i arkivet

Med IMS Personale får du en overskuelig personalearkivplan, der gør det let for dig at oprette og genfinde enhver personalesag, for eksempel under en bestemt afdeling. På den måde bliver det let for alle, der arbejder med personale i virksomheden at finde den rigtige sag.

Skabeloner gør nyoprettelser enkle

Du kan selv bygge sagsskabeloner for alle de almindelige personalesager, så du ikke skal skrive det samme igen og igen. Sagsskabelonerne indeholder dokumentskabeloner for de dokumenter, der altid skal være i en sag, for eksempel i forbindelse med ansættelse, lønsamtale eller sygefravær.

Det bliver derfor let for dig at oprette nye medarbejdere i arkivet og sørge for, at alle de nødvendige dokumenter altid er til stede.

Mulighed for adgangsbegrænsninger

I sagsskabelonerne kan du desuden tilføje egne felter til nøgleinformationer om medarbejderen, og du har mulighed for at lave adgangsbegrænsninger på sagen, så kun udvalgte medarbejdere har adgang til den.

Hvis du gerne vil vide mere om dine muligheder med IMS Personale, så ring til os på telefon 31 74 00 09, eller send en mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.

IMS Personale

Elektronisk arkiv til personalesager, der overholder persondatareglerne.

Det siger vores kunder om
IMS Personale

IMS FakturaFlow

Elektronisk fakturagodkendelse, der sparer på ressourcerne.

Det siger vores kunder om
IMS FakturaFlow

IMS Arkiv

Elektronisk dokumenthåndtering og arkivering, der giver overblik.

Det siger vores kunder om
IMS Arkiv

IMS DigitalPost

Digitalt postsystem, der gør postforsendelsen billig og effektiv.

Det siger vores kunder om
IMS DigitalPost